Match, mys och positiva ord

Vi spelade bättre i andra matchen men fortfarande inte så bra som vi kan. Matchen slutade 1-1 och man kan väl säga att vi spenderade mer tid 4 zessor på banan än 5. Det var inte ens i närheten av att vara rättvist, men sedan är ju inte idrotten rättvis heller, så det är väl lika bra att vänja sig. Personligen lossnade det i målskyttet, gjorde 4 poäng (2+2) på två matcher och det är bra för att vara Garpen =)

Efter sista matchen igår åkte hela gänget med zessor vidare till ett litet samhälle nära Kolmården, för att inta Ös sommarhus. Hela 27 personer trängde in sig  i huset och myste hela kvällen a lá Zundastyle.


Under kvällen fylldes våra ryggar med positiva ord, härligt värre eller vad sägs om att få orden: "- Du är min idol!"...


Annars dök det upp en och annan överraskning, men borde jag vara förvånad när det kommer till zessorna?

Ps. Linköping har världens bästa godisbutik, fråga alla zessor. Jag ljuger inte om jag säger att vi totallt köpte ca 5-6 kg godis tillsammans =)

Bilder från helgen:


Jag och Jempa körde på känsla hela vägen till Linköping, det varvades skratt med kaffedrickande...



medan Zeger slaggade zessastyle:





Till lunch fick vi en supergod sallad som linköpings sportchef fixat åt oss


Bloggade lite medan vi hängde i vardagsrummet och tittade på Dirty Dancing, den filmen har man ju inte sett förrut
=)



Lite info innan en av aktiviteterna


Våra ryggar fylldes med positiva ord...en minst sagt positiv och peppande övning =)


Tosse körde special Yatzy

Kirran jobbade på bra och lyckades fota de allra flesta zessorna, smakprov:

     

Tack alla zessor och ledare för en kanonhelg!

/Garpen

Något att tillägga?
Postat av: Jempa

5-6 kg tillsammans det måste vara en "underdrift", Bella vann ju på 1,3 kg och du kom väl på en god andra plats på 1 kg och jag och Elin strax därefter? Men hamnar man i en sån godisbutik så går det inte att köpa lite. Trots vårat inte allt för bländande spel så tycker jag att vi var värda det.:)

2008-09-15 @ 16:51:50

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0