Materialliraren har 20 timmar på sig att välja

Det kommer bli en lång natt, jag fick med mig alla nya klubbor hem och har nu hela 20 timmar på mig att välja, även om det sista beslutet tas imorgon på träningen. Jag funderar fortfarande på hur jag ska gå till väga i mitt val, några av de tankar som rullat runt i skallen än så länge:

1. Jag provar alla klubbor under natten på vardagsrumsgolvet och väljer efter det
2. Jag tar den snyggaste klubban
3. Jag tar den fulaste klubban 
4. Jag väljer den klubba som har den coolaste lindan
5. Jag väljer den klubba som jag tror jag kommer skjuta bäst med
6. Jag väljer samma klubba som majoriteten av laget
7. Jag blundar och tar tag i första bästa klubba and that´s it!
8. Jag låter någon annan välja åt mig och måste spela med den

Som ni märker börjar tankarna dra iväg, ska man verkligen välja sin klubba när man är trött i både kropp och knopp?


Ett himmelrike för en materiallirare =)

Fortsättning följer...

/Gnurp aka. "Årets materiallirare"

Något att tillägga?
Postat av: tosse

Hade ju hoppats på en lite mer utförligare analys om varje klubba :P

2008-09-02 @ 12:03:49

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0