Maskinen rullar vidare

Allt går i ett just nu, jobb, träning, sömn osv. Gårdagen var ett ypperligt exempel på att jag älskar våra sena träningar. Eftersom upplägget var lite annorlunda igår kunde jag dessutom sitta kvar på jobbet en halvtimme extra och slippa stressa nu på morgonen, valde en liten sovmorgon stället =)


Igår var det en helt annan fokusering i laget, det märks verkligen att seriepremiären närmar sig. Den långa uppvärmningsrundan har blivit lite av en favorit faktiskt, antar att jag saknar långlöpningarna från i somras =)


Inte nog med att det slipades på detaljer igår, vi zessor fick två presenter också: reflexer och en huvudbonad a lá Daniel Breitholtz, mycket uppskattat!


Ikväll rullar maskinen vidare och det ska oljas lite i kedjorna för att öka produktionen...*ler*


Ps. Jea, jag hoppas på sällskap under uppvärmningrundan ikväll, rundan igår gick ju hur bra som helst =)

/Gnurpisch


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0