Lycka och längtan

Jaha, då var allt packat och klart...eller snarare kanske bokat och klart. Min årliga resa till Thailand är bokad och betald och efter en hel del diskussioner med både chefer och mina föräldrar har jag spikat datum. Det blev inte riktigt som jag ville men det får duga, man kan inte få allt här i livet =)

Det är dagar som denna jag börjar saknar pluggtiden då man hade mer frihet och kunde resa iväg en längre period. Nu har jag så mkt ansvar på jobbet att det inte bara är att sticka, trots att jag egentligen kan... men men, jag antar att det lämnar mer tid att åka iväg under våren =) 

Kanske dags att lägga upp en nedräkning inför resan, även om det avslöjar ett och annat...

Det blir till att plocka fram tomteluvan även i år...

/Garpen som längtar

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0