Konstaterande från gårdagen

- Jag stod och pratade med Brännis om diverse hår och frisörgrejer så ingående att vi missade att våra vänner redan gått in på stället och vi fortfarande stod utanför och frös =)

- En dag som gårdagen ger sammanhållningen en push i rätt riktning på alla sätt och vis och man lär känna varandra några snäpp bättre. En zessa knäckte följande kommentar igår: "- K är som en "mini" Garpen!", jag fattar faktiskt va hon menar...

- Jag visste inte att det kunde vara så roligt att sitta på en parkbänk mitt i natten och snacka skit med ett 10-tal zessor =)

- Likaväl som man ser till att alla trivs och "skyddar" varandra på planen fungerar det på samma sätt utanför och mitt i natten...

- Jag fick myggbett över benen under kvällen, sjukt jobbigt och ännu mer irriterande med tanke på att det är "höst" tider.

/Garpisch


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0