Kanske, kanske inte

"Kanske" eller "kanske inte" finns inte med i min ordlista, hatar när allt är ovisst. Det kan nog kopplas ihop med min förmåga att vilja ha kontroll på det mesta =)

Idag fanns det ett kanske, kanske inte i Zundaland gällande kvällen träningsmatch och för en gångs skull orkade jag inte bry mig. Min "matchladdning" gick från 100 ner till 50 när jag insåg att det fanns ett "kanske inte". För ett rykte om inställd match brukar dessvärre ha en grund...tråkigt men sant!

Det positiva i allt är att jag tror "Härskaren" och herr Kviding lyckas komma på något kul för oss zessor...
Jag vet iaf en zessa som är sugen på "två mål" =)


/Gnurpisch

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0