Hoppades på ett litet underverk

Sov 11 timmar i natt och hoppades att jag skulle vakna upp som en ny Gnurp, frisk och utvilad...hoppas kan man ju alltid göra. Det gick inte direkt som planerat utan nu är jag ännu mer förkyld, men jag känner mig iaf lite mer utvilad.


Vissa var öronbarn, andra ögonbarn. Själv tillhörde jag kategorin halsbarn och det håller i sig. Varje gång jag bli förkyld sätter det sig i halsen och det värsta jag vet (läs: slemmig krasselhosta) intar min kropp. Den här gången är inget undantag...

/Garpen


Något att tillägga?
Postat av: Lena

Förstår hur du känner dig, men själv drabbades man redan i mån då fick jag gå hem från skolan. Men haft feber från i tis, hoppas du slipper de. Lia och Ch har tydligen också haft feber och halsont. Känns som nått som kommer från lör?

2008-09-04 @ 11:21:50

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0