Garpen mot rubb och stubb

Satt under lunch idag och spånade lite på om jag ska fortsätta med min hopprepslista som jag hade förra säsongen efter varje match. Det är ju mest en kul grej samtidigt som jag får lyfta fram de zessor eller saker som jag tycker stått ut under matchen. Ska fundera vidare lite för det har ju kommit in lite andra verktyg denna säsong som skulle kunna användas istället för hopprep =)





Eftersom jag är en riktig tävlingsmänniska har jag knåpat ihop ett annat delmoment för att förgylla säsongen. Rubriken för tävlingen kommer vara "Garpen mot rubb och stubb" (läs: rubb och stubb= de andra zessorna), lite mer info om tävlingen kommer under veckan då även första omgången startar. Nu kommer det bli upp till bevis att ta fram "fingertoppskänslan" och tävlingsdjävulen i sig. Dessvärre räcker inte bara skicklighet utan det kommer säkert behövas en del tur också...

Jag tror Kirran får bli först ut =)

/Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0