Fullt ös hela dagen

Idag har jag inte ens hunnit blogga, det har varit fullt ös sedan jag steg upp ur sängen.

Dagens träning var av den softare typen, vi besökte Tibblehallen och såg våra premiärmotståndare (Sten Sture) åka på torsk med 8-0 mot Täby, samma Täby som vann med 3-1 mot oss zessor tidigare i veckan. Sten Sture imponerade inte alls men dem kanske ligger i hårdträning...who knows!


Jag och Smidiga Skoog började smida centerplaner...grymma sådanna, precis som alltid =) 

Dagens stora + är iaf att jag fått iväg Packlistan a lá Gnurp till zessorna inför helgens stora äventyr, nu gäller det bara att jag själv kommer ihåg att skriva ut listan på jobbet...guldfiskminne var ordet! *ler*

/Garpen 

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0