En mkt intressant incident, så typiskt killar

Har suttit i möte nu på morgonen och det var ett rätt avslappnat sådant. Jag behövde presentera mig lite kort om vem jag är, vad jag gör på företaget och vad mina intressen är...typ: "Hej, jag heter...25 år och gillar...". Som vanligt visste jag inte vad jag skulle säga men det brukar ju alltid lösa sig, så även denna gång. Anledningen till mötet var att "ängelen" har anslutit, personen som ska befria mig från sena arbetsdagar =)
Men det roliga var en kille som satt bredvid mig, han vägrade berätta om sitt "privatliv" (dvs. vad han gör utanför jobbet), detta trots att en annan person bad snällt och redan hälften av de inne i rummet redan visste vad svaret skulle bli. Istället framställde han sig som en gud, guds gåva till kvinnorna...haha, han glömde bara det viktigaste: SAMBO OCH TVÅ BARN...allt i sin jakt på bytet =)

Behöver jag säga att personen som satt intressant och lyssnade (läs: ängelen) såg rätt bra ut...så typiskt killar!

Men det bästa av allt...killens ansiktsuttryck när tjejen berättade att hon själv hade 3 barn...det var oslagbart, skit va jag skrattade. Bytet blev plötsligt inte lika attraktivt...

Fula fiskar var ordet... dessvärre verkar det inte vara något döende släkte än...

/Gnurp, inte längre ensam tjej på kontoret

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0