Åhhh så kul

Gårdagen blev en succé, måste säga att det var en av de bästa "välkommen till Zunda" tillställningar vi haft så länge jag spelat i Zunda. Den största anledningen till succén var att alla nya zessor verkligen gick in helhjärtat för att göra sitt bästa och det gjorde att vi gamla hade minst lika skoj. Har återigen konstaterat att vi har ett lag med världens vinnarskallar =)

Att de nya zessorna skapade uppmärksamhet mitt på "Plattan" var det ingen tvekan om, det kom fram personer i omgångar och ville ta kort, fråga vad som stod på mm. 

Det bjöds på lite olika aktiviteter under dagen och kvällen innan vi kunde utse vinnarna:
- Samla in grejer, olika svårighetsgrader
- Göra en kampsång innehållande ett antal ord där alla lagmedlemmar deltog
- Frågesport
- Norsk karaoke

Det var länge sedan jag fick skratta så mycket som under gårdagen, en riktigt härlig känsla...tack tjejer!

Vi tog en hel del kort under dagen och kvällen men dessvärre ligger min kamera hemma hos Jempa, men bilder kommer så håll ut...

Kvällen avslutades så klart med en Zundaring och den här gången som ett välkommande för nu är vi alla officiellt Zundazessor =)

/Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0