Zunda vs Stensture

Resultat: 3-5

Har väldigt blandade känslor så här några timmar efter matchen...

Det är inte bra att vi tappar 3-0 till 3-5 men samtidigt finns det mycket positivt att ta med sig till kommande matcher. Jag väljer nog att inte säga så mycket mer än så.   

Jag skulle inte ha några problem alls att gå och lägga mig nu, för jag känner mig helt utpumpad. Laddningen har pågått en längre tid och helt plötsligt är matchen över och jag känner mig både fysiskt och mentalt urladdad.

Det var tufft ute på planen idag men samtidigt så fruktansvärt roligt. Jag skulle kunna möta lag som Sten Sture alla dagar i veckan om både kropp och knopp orkade med. Att få slita, kämpa, jubla och ibland till och med bli förbannad kommer tillhöra vardagen de kommande månaderna och konstigt nog längtar jag...ny vecka, ny match.

One down several to go!

/En trött Gnurp


Något att tillägga?
Postat av: Kirran

Hur gick det i vår tippning då? Vem vann =)

2008-10-06 @ 16:24:23

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0