Yes, brorsan ska få spö...

Jaha, då var det klart...äntligen ska hela familjen fira jul tillsammans i värmen. Den som är gladast är nog min bror som slipper få ett julkort med oss andra liggandes i en pool i Thailand medan han själv jobbar. Jag är rätt nöjd med att brorsan gör mig sällskap till värmen, det betyder att jag kan spöa honom i strandtennis...varje dag! Haha, han ska få tillbaka för alla de år jag åkte i backen av diverse tacklingar när vi spelade bandy ute på gatan  =)



Det enda minuset jag kan komma på just nu med att brorsan hänger på är att min välförtjänta filmtime på kvällarna kommer innehålla betydligt fler action- och krigsrullar...antar att vi får tävla om den saken också. Den som vinner strandtennisen under dagen får välja film på kvällen...haha, va bra, då blir det "Garpenfilmer" hela semestern ;)


72 dagar kvar...


/Garpen


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0