Skönt med vila

Jag sov riktigt tungt i natt. Både kropp och knopp var helt slut när huvudet ramlade ner på kudden. Vi fick jobba på rätt bra i början av träningen igår och idag har det redan träningsvärken smygit sig på.  


Det känns verkligen att man kört 3 dagar i sträck med tuffa pass. Gårdagens träning var lärorik, insåg rätt snabbt vikten av att kroppen måste få vila ordentligt och att energiintaget måste tas på allvar för att man ska orka. Träningen var ett lysande exempel på när kropp och knopp inte synkar...huvudet är redan inne i situationen medan kroppen är 2 meter ifrån =)


Jag vet inte vad Jolli hade käkat innan träningen för hon var som en "duracell" till skillnad från de flesta andra...

Ikväll blir det sofflocket och tvätt, för mitt tvättberg är inte och leka med kan jag lova.


/Gnurp


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0