Shopping fungerar alltid som laddning

Fick min efterlängtade sovmorgonen imorse, guld värt! Sedan har jag laddat inför morgondagens match på mitt alldeles egna sätt...nämligen med SHOPPING. Som vanligt kom jag hem med betydligt mer än jag planerat innan avfärd. Mitt planerade inköp av ett par svarta skor blev till 2 par stövlar och ett par skor. Laddningen inför morgondagen är med andra ord igång och dessutom har jag fått information om att min nya klubba är vinklad och klar för spel. Även om jag inte tänker spela med stickan imorrn så känns det skoj inför måndagsträningen. Nu hoppas jag bara att "Härskaren" låter oss få röra boll och klubba på måndag... =)

Glöm inte att ställa om klockan innan ni går och lägger er...en timme bakåt. Jag får med andra ord sova en timme extra...I like!

/Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0