Mjukstart eller full fart på en gång?

Om ni trodde att tabellplaceringen (läs: serieledare) skulle ge oss zessor frid och fröjd och lite vila, hade ni fel...BIG TIME! Det är nu vi ska börja jobba och träna på ordentligt och ta igen lite av den träning som vi gått miste om under de inledande veckorna. Härskaren har lovat stenhård träning någon vecka framöver, vi zessor log lite fejkat och vimlade med ögonen när informationen nådde oss.

Alltid lika skoj att höra att träningsvärken är på ingång...

Det sköna med oss zessor är att oavsett vad vi tycker innan de stenhårda träningarna dragit igång, så ser vi alltid till att knipa käft, bita ihop, slita och se till att alltid göra vårt yttersta när vi väl håller på. Man må svära inombords och ifrågasätta varför man utsätter sig för detta säsong efter säsong men man tar sig ALLTID i mål oavsett övning.


Jag säger inte direkt att jag längtar men jag vet att det är på ingång så "Härskaren"...BRING IT ON!
Det finns bara ett sätt och det är "Härskarens" sätt ;)  (alla zessor vet exakt vad jag prata om)   


Jag undra om vi zessor kan förvänta oss vrål ur megafonen =)


/Gnurpisch


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0