Måste ses

Blev lite inspirerad av Kirrans mail...

Som idrottsnörd och lagspelare finns det ett par filmer som man bara måste se. Under min tid i USA kärade jag ner mig totalt i amerikanska fotbollsfilmer och det sitter i kan jag lova. Här följer ett par måsten och smakprov för dig som gillar lagkänsla och charmen med idrott:

1. Gridiron Gang






2. Remember the Titans






3. Any given Sunday






4. Invincible




5. We Are Marshall





Dessutom hittade jag den här sidan med sjukt många amerikanska fotbollsfilmer...I like!

/Garpen

Något att tillägga?
Postat av: Kirran

Skönt att jag kan inspirera lite jag med...även om det inte var jag som stod för innehållet =)

2008-10-15 @ 23:50:05
Postat av: Klister

http://www.imdb.com/title/tt0108002/



Kolla in den där filmen. Baserad på en sann historia och överlägset den mest rörande idrottsfilm jag sett. (jag har sett och gillat alla de filmer du skrivit om)



Rudy heter den och om man själv är idrottare så blir man tagen. Jag lovar. Nu gjordes den ju 1993 så den har ju några år på nacken men jag tycker du ska ladda ner den (jag menar såklart köpa den i affären) om du hittar den.

2008-10-17 @ 01:02:07
URL: http://www.sellessal.com

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0