Måndag och dags för nya tag

Måndag och dags att ta nya tag, iaf så gott det går. Tog joggingskorna på fötterna i morse och promenerade till jobbet. Det var skönt att få rensa skallen lite och samtidigt få lite motion. Under promenaden funderade jag på om det inte är lite nyttigt trots allt, att ibland få sin lilla värld omskakad för att verkligen inse att man ska ta vara på livet.

Nog om det...tävlingen "Garpen mot rubb och stubb" pågår men eftersom det finns en framflyttad match samt en match i denna omgång som spelas på onsdag (tror jag) får resultatet vänta fram tills dess. En sak jag noterat från hegen är att Sala/Silverstaden hade över 400 i publiken. Jag hoppas verkligen att publiksnittet håller i sig...är det ok att redan nu längta till sista matchen i serien?

/Gnurp  

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0