Lathet eller problemlösare?

Igår innan träningen frågade Camilla (som tappat sitt hopprep) var man kunde få tag på de rep som de flesta zessor hoppar med. Jag svarade Thailand och Camilla fick fram...okej! I samma veva erbjöd jag henne att försöka få ut mitt rep som satt fast i botten av mitt klubbfodral och skulle hon lyckas var det hennes. Jag drog ut mina klubbor från fodralet och påpekade att jag försökt ett antal gånger innan, men inte lyckats. Camilla fick den där blicken som hon kan få när hon ger sig fan på att prestera och resultatet: exakt 4 sekunder senare var repet ute ur mitt klubbfodral och Camilla ett hopprep rikare =)


Vet inte om hela situationen säger mer om min lathet eller Camillas sätt att lösa problem... *ler*


Camilla

/Garpen


Något att tillägga?
Postat av: kirran

Vet inte om det är din lathet eller DIN oförmånga att lösa problem..haha

2008-10-01 @ 13:31:20
Postat av: garp

haha...ja så kan man ju också se på saken =)

2008-10-01 @ 14:29:09

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0