Hopprepslistan

Jag har bestämt mig för att göra en favorit i repris, hopprepslistan is back!

Jaha, första listan för säsongen...


Går till: känslan av att slå den perfekta passningen som resulterar i ett snyggt mål. Det gick nog inte att undgå min glädje när Fia sköt in 3-0. Passningen var perfekt och avslutet lika så, dessutom är det skönt att få jubla trots att man själv inte gjort målet  =) 


Går till: tuffheten på planen. Att det kommer gå tuffare till i årets upplaga av div 1 Östra är jag helt säker på, det är skönt att domarna vågar släppa på lite och låter oss spelare få göra upp ute på planen. Att få ge och själv ta emot en och annan smäll gör att man inser att man lever...


Går till: Känslan av att vara igång igen med riktiga matcher. Vi har kämpat och slitit sedan i april och nu äntligen är vi igång...såååå skönt! Att det dessutom var mycket folk på läktaren gjorde inte saken sämre...

Jag brukar inte ge ut ris till någon eller något men efter dagens match känner jag att jag måste. Jag tycker det är en självklarhet att domarna måste blåsa av nästintill direkt när en spelare ligger skadad även om det inte är en  "huvudskada". Under dagens match hade vi ett antal sådana situationer när både Stensturespelare och några zessor låg ner och vred sig av smärta, att det då tar flera sekunder innan domarna blåser trots att båda lagens spelare står och skriker att de måste blåsa är rent av fördjävligt. 

/Garpen


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0