Hopprepslistan Gävle-matchen

Dags för en ny hopprepslista...

Går till frasen "våga skjuta, det är tufft att göra mål", det var länge sedan vi zessor avslossade så många skott som under dagens match. Förra matchen var det en femma som producerade, idag var det mer utspritt och flera fick göra poäng...lika roligt varje gång =)


Går till Maria Peters som återigen var grym i målet. En trygghet bakåt som bara blir bättre och bättre för varje match...lycka till att ta er förbi muren =)


Går till Anki som gjorde sin första A-lags match för säsongen. Hon gick in i sitt första byte och gjorde mål direkt, hur skoj som helst!

Övrigt:
TV4 sporten på plats för att göra ett repotage...

Jag och Kirran har hittat ett bra samarbete, jag skjuter, Kirran petar in den...blev X2 idag =)

Ibland kan man fråga sig hur svårt det ska vara att bestämma sig för vad man ska göra. Vad sägs om att ta ett beslut och hålla sig till det?

Roligt att folk uppe på läktaren sitter och kommenterar oss spelare...fick höra bakvägen att jag har ett bra tryck i bollen när jag skjuter. Vad sägs om att gömma en mikrofon uppe på läktaren, då lär man ju få höra både det ena och det andra.

/Garpen


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0