Garpen mot rubb och stubb omg 2

Då var det dags för omgång 2 av tävlingen "Garpen mot rubb och stubb". Kirran var först ut och efter första omgången står det 3-2 till moi. Den här omgången är det en ny zessa på tur, hon är den enda (bortsett från Sandra i badminton) som lyckats slå mig i någon gren under försäsongen. Hon vann tom ätar-tävlingen under Zundas grillkväll. Med andra ord kan det bli en tuff omgång =)

Eftersom tävlingen är ny drar jag reglerna en gång till:
Reglerna är rätt enkla, det gäller att samla flest poäng genom hela vår div 1-serie genom att lista ut hur matcherna slutar. Man kan inte gissa på vår egen match och eftersom Järfälla nu inte längre är med blir det alltså 3 resultat/omgång.

Inför varje omgång kommer en ny zessa få utmana mig. Matchtiden är 60 minuter, sudden räknas alltså inte in, utan matchresultatet blir då ett X. 

Man får 3 poäng för rätt matchresultat (ex. 5-2)
2 poäng för rätt antal mål i matchen totalt (ex. 7 mål)
1 poäng för rätt resultat (ex. X -oavgjort)

Omgångens utmanare: Jossan


Omgångens matcher:

Vendelsö IK - IBF Falun Ungdom 
Sala Silverstaden IBK - Årsta IK
Gävle GIK - Hammarby IF IBF


Jossan tips:

Vendelsö IK - IBF Falun Ungdom 2-5 
Sala Silverstaden IBK - Årsta IK 4-3
Gävle GIK - Hammarby IF IBF 4-6

Garpens tips:

Vendelsö IK - IBF Falun Ungdom  2-6
Sala Silverstaden IBK - Årsta IK 6-2
Gävle GIK - Hammarby IF IBF 5-3

Jossan passade på att slängde med en hälsning till mig:
Synd att det inte va om pengar för då hade jag blivit sååå tät ;)
Känn dig slagen! Moahahah!

Mitt svar: vem har sagt att det inte är om pengar???? ;)

På söndag vet vi resultatet...

/Garpen


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0