Fredag

Jag säger: Yes


Vad säger ni?


Den här veckan har samtalsämnena varierat fritt i Zundaland och det märks...

Visste ni att...

- vi har en godiskonsulent i laget, flashigt värre


- en viss zessa äger 72 par jeans...öhhh jag undrar hur tankegångarna går i huvudet när nästa jeanspar ska köpas in =)

- medan vi andra sliter här hemma ligger 2 zessor på beachen och njuter...fair?...nä, kanske inte men jag är verkligen den sista som ska öppna käften ;)

/Garpen


Något att tillägga?
Postat av: Camilla

Jag säger ÄNTLIGEN HELG! hostsmygreklamhost ;)

Har funderat lite på jeans situationen... hon äger ju 73 par (japp..redan köpt ett till par) och det betyder att om hon ska använda alla jeans lika mycket på ett år så blir det 5 dagar/jeans..

Då hon (snart) är 27 år.. så betyder det att hon har köpt cirka 2,7 par/år. och med tanke på att hon sa att hon kan använda alla dom 73 paren så kan man säga att det hela startade då hon va 17? Då skulle hon alltså ha köpt 73 par på 10 år.. dvs 7,3 par på ett år.. dvs ett par varannan månad.

2008-10-17 @ 18:41:04
URL: http://iblivet.blogg.se/
Postat av: Garpen

Camilla- skönt att du räknat lite på det =)

Vore nästan lite intressant och räkna på hur mycket pengar hon lagt på sina jeans under de senaste 5 åren ;)

2008-10-18 @ 09:45:55

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0