En skön känsla inför helgens match

Hade en skön känsla i kroppen idag under genrepet inför helgens match mot Gävle. Det känns speciellt skönt med tanke på att inledningen av veckan inte var min bästa. Annars så slipades det en del idag och förhoppningsvis kommer det ge resultat på söndag.

Materialliraren i mig log idag när jag kom till träningen...fick min nya klubba =) Jag kände lite på klubban och skickade sedan vidare den via en annan person till killen som vinklat min klubba förr på ett gudomligt sätt. Nu förväntar jag mig stordåd från mig själv...haha, no pressure =)   

Konstaterande #1: alla centrar i Zunda har nu samma klubba, måste betyda att den är den bästa!!! *ler*

Konstaterande #2: jag tappade återigen min ena reflex under uppvärmningen. Mörkret har knappt kommit och jag har redan börjat tappa mina reflexer, det kommer bli en dyr säsong det här...

Konstaterande #3: Man börjar känna sig riktigt gammal *host host* (läs: 10 år äldre) när det kommer upp unga och väldigt lovande "juniorer" till träningarna. Men va fan, roligt att det kommer grymma spelare längre ner i leden...

På söndag blir det lite av en "bigbrother känsla" under matchen, kom och titta så kommer ni fatta vad jag menar...


/Garpen som gjorde fler poäng under dagens "två mål" än vad hon gjort på 2 seriematcher...


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0