En HÄRLIG känsla

Ibland har man sådana där träningar när det mesta fungerar och allt faller sig så naturligt. Alla på planen springer där de ska och man får passningar som man inte är bortskämd med och även slår passningar som sitter där de ska, en riktigt HÄRLIG känsla och precis den känslan infann sig i min femma igår.


Att det är matchtempo träningen igenom är verkligen utvecklande, att kunna utföra varje träning som ett matchpass både känns och är kanon. Att jag dessutom har zessor runt omkring mig som både ger och även tar emot tips på saker man kan förbättra på planen, utvecklar mig och de andra spelarna enormt mycket just nu och gör det hela så mycket roligare.


Nu återstår det bara en träning att slipa, fila och eventuellt olja smådelar för att sedan kunna gå in på parketten på söndag och vara så förberedda vi bara kan och ta hem säsongens första 3-poängare.


 
Jag längtar....!



/Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0