Mycket att tänka på

Då var fikakorgen nästintill klar och min mage börjar skrika efter lunch. Halva uppladdningen inför match består av att planera sitt energiintag...
När ska man kliva upp?
Ska man äta ett eller två mål?
Vilken tid får jag senast äta för att känna mig som bäst?
Hinner jag gå ut på en promenad?  
Ja, som ni märker är det mycket att tänka på, tur att man har rutin på det hela och förhoppningsvis vet vad som passar en själv bäst.

Nu ska musiken på, klubban tas fram för lite dribbling, lunch intas och sedan är jag näääästan klar med min egen uppladdning hemma. Jag kan ju inte avslöja alla mina knasiga uppladdningsrutiner...

Håll nu tummarna för oss där ute...

/Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0