Annorlunda bild

I lördags spenderade jag eftermidagen och kvällen med Kirran och Smidiga Skoog, dels för att ta våra presentationsbilder för hemsidan men även för att gå ut och äta och umgås. Kvällen blev kanon och man kan väl säga att vi blev rätt "störda" (ett antal gånger under middagen) av Fiffi och Loloo =) 

Fotograferingen då...ja, Smidiga Skoog var ju smidig som vanligt och var klar med sin presentationsbild efter 4 bilder (läs: vissa har ju DET) medan jag själv behövde ett par dussin fler. Hur som helst blev vi klara efter dryga timmen och resultatet blev annorlunda...ja, eller snarare en annorlunda bild av mig själv. Det är sällan jag tokgarvar på bilder men bilden vi valde var rätt spontan:



Sjukt dålig kvalitet men you got the point...

Ps. Lägg märket till alla fåglar i bakgrunden, de var verkligen överallt =)

Titta in på Zundas hemsida så kan ni se lite annorlunda presentationsbilder a lá Kirran.

/Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0