Zessornas favoritrep är på gång

Jag la in en liten order till mina föräldrar igår angående zessornas favorithopprep aka. "thairepen".
Förra året fanns det inte tillräckligt många hopprep kvar, så jag bad min mamma och pappa handla de första så att affären hinner fylla på innan jag kommer. De är nog inte vana att bli av med ca 20 rep på en gång =)


 Ps. Leniz, ditt hopprep har jag inte glömt bort ;)


Fakta om"thairepen" =)
- Thairepen är lätta.
- Man får lida om man missar, det svider nått så fruktansvärt.
- De tål inte kyla.
- De finns i sjukt många färger så zessorna kan hålla reda på sitt eget hopprep.
- Hopprepet kan överraska dig om du hoppar riktigt fort, speciellt i mörker och på en betongyta. I vanliga fall brukar det var "-så barn, prova inte det här hemma" men jag säger tvärtom, "- ni som har thairep, PROVA!" =)

Ps 2. Kirran du kan ju hoppa det sista eftersom du redan vet vad som händer ;)



Hoppa hoppa hoppa....

/Garpen

Något att tillägga?
Postat av: fia

Jag vill ha ett tiiiill... Vad kostar det? Pöss (Inte ett oranget, för det har jag ju redan)

2008-11-27 @ 13:43:30
URL: http://fragorpadet.blogg.se/
Postat av: Garpen

Fia, vi får väl se vilka färger som finns och om Tomten kommer till Zundaland i år...



2008-11-27 @ 14:36:18
Postat av: Kirran

Hihi, jaaaag vet!

2008-11-28 @ 09:28:40

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0