Vad sa du?

Jag trodde verkligen att jag hörde fel när herr Kviding drog lagen när det var dags för "två mål". SS tog på sig en röd väst vilket betyder att jag ska ha en blå (läs: vi har bara spelat i samma femma en gång på 6 säsonger) men inte idag. För andra gången någonsin fick vi spela i samma femma...skojigt värre, tack för möjligheten Kviding. Man får ju liksom passa på att ha skoj med tanke på att det endast händer ca en gång var 6:e år =)

Jag och SS 
 
Det är rätt lustigt när munnen öppnar sig och säger en sak medan huvudet tänker på något annat. Idag gick vi tillbaka till basic, det som sitter i ryggmärgen. Bella sa lite fel i början av veckan så nu för tiden spelar vi zessor det spel som sitter i benmärgen...haha.

Bevis på att vi har ett antal vinnarskallar i vårt lag:
När träningen var slut sa zessa A, "- vi vann eftersom vi gjorde sista målet" (läs: resultatet blev typ 6-1). Zessa F var snabb i käften och fick fram "- om vi hade gått i åk 4:a ja". Det är rätt skönt att man inte ens accepterar en förlust på en vanlig träning =)

Dagens replik: "- får jag dela vattenflaska med dig?"
Veckans replik: "- åhh jag dör...."

/Gnurpisch

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0