Blandade känslor

Ibland känner man bara för att drämma till klubban i sargen allt vad man kan...

Idag är jag glad att Kirran höll fast min klubba i mittperioden för det var nära, sjukt nära att frustrationen tog över...

Det var verkligen blandade känslor efter slutsignalen. Jag var riktigt glad för 3 poäng och lagets insats under 60 minuter, men samtidigt sjukt missnöjd med min egen insats. Kanske jag har för höga krav, men visst fan är det inte likt mig, att inte slå en enda passning på de första 39 minuterna?

Antar att det bara är att bryta ihop och ladda batterierna inför söndag för då *pip*.

/Gnurpisch

Något att tillägga?
Postat av: Jempa

Glöm inte att komma ihåg det som gick bra för dig.

PP räknas oxå som spel.:)

2008-11-25 @ 23:18:55
Postat av: Lena

Här får man höra (läsa) om en anna dam som också har temrament. Men kan bara säga som föregående talare, viktigt att inte glömma bort de saker som du gjorde bra idag. För om jag känner dig rätt så var det nog några bra saker på planen från din sida. Avslutar med några kloka ord från Coach M, efter regn kommer sol. ;)

2008-11-26 @ 00:43:56

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0