Torsk= Straff

Igår intog vi zessor parketten efter både en utvärdering och en lång skön uppvärmning. Smålagsspel stod på menyn och lagen delades upp och reglerna drogs noga (läs: viktigt det där med regler i Zundaland).  


Kort sammanfattning av reglerna:

Vinst- vattenpaus
Torsk- straffövning
Oavgjort- båda lagen får delta i straffövningarna


Jag kan väl säga så mycket som att man hade velat vara i röda laget igår. De lyckades vinna alla matcher utom en eller två. Mitt lag åkte på nit direkt och fick 50 st armhävningar som straff, schysst...jätteschysst! Man kan nog säga att mitt lag bestämde sig rätt fort för att inte förlora en enda match till efter den öppningen =)
När vi väl torskade igen åkte vi på nit varje gång, vi fick nämligen bara göra alla "hatövningar" som exempelvis "elakingen".  Jag var inte speciellt glad igår kan jag lova och "dåliga förloraren" i mig kom fram då och då...

Gårdagens roligaste var helt klart Jollis imitation av...ja, av vadå egentligen? Hon såg i alla fall ut som en Alien på tå...måste bara ses, helt galet!




/Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0