Stolpe, stolpe, ribba, stolpe

Jempa och jag drog runt Råstasjön 2 varv, dels för att vi hade tid men även för att det var skön luft. Väl tillbaka var planen tom så jag passade på att köra lite skott träning med nya klubban. Ja, facit efter ca 20 skott var att minst hälften tog i ribban eller stolpen...har aldrig sett eller upplevt något liknande. Jag testade att backa men inte fan hjälpte det. Med nya stickan är jag farlig, pricksäker som bara den...för det är väl svårare att träffan ribban och stolpen än att göra mål? =)

Annars kan jag rapportera att Kirran lyckades med att skada både finger och bli knockad på planen inom loppet av en timme. Stress + Kirran= udda händelser.

Imorgon väntar träningen igen och då ska vi ut till ön och härja...

/Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0