She´s back= lycka

Ikväll ska det tränas igen...ovanligt, nä inte direkt. Men idag är min gamla wingman tillbaka, vilken LYCKA! *glad*. Hon har ersatts på ett kanonsätt, men för mig är det bara viktigt att hon är tillbaka, oavsett var hon spelar. Hon betyder sjukt mycket för mig på planen, inte konstigt med tanke på att vi spelat tillsammans sedan jag kom till Zunda. Om hon betyder mycket på planen betyder hon ännu mer utanför banan, så idag är det en BRA dag.


Fick ett väldigt uppskattat sms under dagen, antar att SS och Kirran fick samma, med all rätt. Det finns ingenting bättre än att göra andra människor glada/lyckliga med små medel... Om jag kan avsätta några timmar av mitt liv för att "pyssla ihop" överraskningar för att få andra människor på bra humör, gör jag det, med glädje.


Welcome back my friend
!



/Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0