Påmind om hur kort tid det är kvar

Idag blev jag påmind om hur kort tid det är innan jag åker till värmen och vilar upp mig. Det behövs verkligen...tänk att få släppa allt jobb, all stress, få njuta av livet i solen och bara vara...it sounds like heaven!


Sedan är ju inte jag den som ligger på latsidan när jag åker iväg utan hopprep, joggingskor och sporttoppar åker med. Det är bara värmen som kan begränsa träningen, med ibland är det skönt att få svettas ordentligt =)


Lekte lite i sanden sist jag var i Thailand


I samma veva som värmen närmar sig inser jag även hur kort vår innesäsong (serien) är, serien vänder nämligen samtidigt som jag åker. Tittar man tillbaka känns det som att man sliter som ett djur i 5½ månad för att få ha skoj i 16 matcher...hmmm, borde det inte vara tvärtom, att det som är roligast sker under längst tid?


24 dagar kvar till värmen...

/Garpen


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0