Oj, vilken lyckad kväll

Jag tror nog att det var fler än jag som var lite smått nyfikna på vad grabbarna grus dragit ihop och om de ens fått ihop allt med mat och grejer. Jag kan ju säga så mycket som att behöver jag någon gång anordna någon fest vet jag vilka snubbar jag kan hyra in. Skit va lyckad kvällen/natten blev.

Temat var Las Vegas och visst blev det poker, sjukt mycket poker och roligt var det. Kan ju avslöja att Daniel även hade fixat in en pokercoach av modellen grym och visst lyfte det hela pokerkvällen. Jag är bara glad att vi inte hade singstartävling kvällen till ära för då hade vi zessor blivit nerröstade och utbuade av juryn =)

"Härskaren" kunde ju inte hålla sig ifrån whiteboarden under kvällen och avslöjade en ny speltaktik som han tänkt på ett tag och med tanke på kvällen döptes teorin till "Champangemetoden". Nu får allt motståndarna se upp, lite av ett hemligt vapen! ;)

Man kan ju kalla kvällen för en ren grabbkväll, poker och öl. Men vi zessor visade att även vi klarar av en grabbkväll....med råge.

När klockan var 04.00 packade jag ihop min grejer och lämnade festen och då var det fortfarande full fart på dansgolvet...

Första bordet...som ni ser gick det rätt bra för mig, iaf för en stund =) 

Fler bilder och inlägg från kvällen kommer...

/Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0