Ny metod, ny teknik

Gårdagens träning var skoj, trots Täbymatchen i benen tycker jag att det var bra tempo och stundtals riktigt bra spel. Min wingman var ju som sagt tillbaka igår och det är märkligt att man hittar varandra direkt, trots flera månaders frånvaro...det liksom sitter i ryggmärgen. Jag är superglad att ha Anneli tillbaka både på och utanför planen.

Jea var rätt rolig igår, hur sköna kommentarer som helst poppade ur tjejens mun igår, till och med "Härskaren" skrattade till några gånger =)


Jolli införde ett nytt "plocka sarg" moment som mycket väl kan lyfta vårt sargbygge till högre höjder, även om vi redan är kungar på att plocka sarg vid det här laget.


Under Täbymatchen i måndags fick jag teka ett antal gånger mot Sandra Mattsson i Täby. Tjejen är grym på att teka och jag lärde mig konstigt nog en massa på dem korta sekunder vi tekade. Det gäller att ta in kunskapen när den finns tillgänglig rakt framför näsan ;) Igår var det dags att testa tekniken och mycket riktigt, det fungerade kanon. Så nu kommer det att krävas mycket för att vinna över mig vid en tekning =)


/Garpen


Något att tillägga?
Postat av: Maria

Sandra Mattsson, mitt gamla fritidsbarn hihihi tiden går...

2008-11-19 @ 21:44:42

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0