Mottagandet gör mycket

Imorse jagade jag en läkartid och eftersom jag inte har någon husläkare sedan innan ringde jag två olika ställen (läs: var inte tanken från början). Mottagandet på första stället kändes inte 100, inte ens ok så jag valde att googla lite och ringde ett annat ställe och fick prata med en kanontjej. Bra att konkurrensen mellan de olika vårdcentralerna nu ökat, det gör ju faktiskt att vårdcentralerna måste börja tänka på hur de bemöter patienterna även om det är över telefon.

Antar att det är på tiden att jag skaffar mig en husläkare...
Innan har jag antingen varit frisk alternativt behövt akutvård, finns liksom inget mellanläge för mig...

Ps. Fick precis ett sms från en person jag saknat så sjukt mkt...va glad jag bli =)

/Garpen

Något att tillägga?
Postat av: Kirran

Jag gissar att det är från Anneli!!

2008-11-13 @ 15:01:37

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0