Man måste heta Josefin för att vinna över mig

Under hela försäsongen har vi haft diverse tävlingar i laget. Det har varit triathlon, rackethlon och nu senast poker. Jag vann både triathlon- och rackethlontävlingen så nu inför pokertävlingen var det många som ville se till att jag inte skulle vinna, helt fair. Jag har tidigare konstaterat att jag inte är bäst i någonting utan bra på rätt mycket, vilket varit min räddning.

Igår efter att Josefin vunnit hela tävlingen ville Yazze säga någonting högt till laget:
"- Garpen du vet att jag älskar dig men fy fan va skönt att någon annan fick vinna en tävling." 
Antar att jag får ta det som en komplimang. Jag hatar verkligen att förlora, men all heder till Josefin C som vann pokertävlingen igår.

Jossan slog mig i pingis i rackethlontävlingen och Josefin slog mig i poker...man måste med andra ord heta Josefin för att vinna över mig =)

Tävlingsmänniskan i mig fick sig en smäll på käften igår, men ibland behövs även det...

/Garpen

Något att tillägga?
Postat av: Jossan

Jag tackar för bra motstånd min med-finalist tillika med-zezza ;p

Ses imorn Garp!

2008-11-16 @ 22:29:20

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0