Lypsyl del 2

Jag har vänner som är smått beroende av lypsyl och några som är sjukt beroende av lypsyl. Nu snackar vi vaknar flera gånger per natt och måste ha sitt lypsyl. Det skulle inte förvåna mig om de till och med drömmer om sitt lypsyl. Jag tror att det ofta handlar om en vana, lika väl som rökare exempelvis tänder en cigarett efter maten måste lypsylbrudarna ha sitt lypsyl.

Ibland är det bra att ha vänner till hands, Smidiga Skoog stod för lypsylet och Kirran hjälpte till att få det på plats. Själv stod jag för skrattet =)
Ps. Notera hur koncentrerad Kirran är...haha

Roligast är nog "Idomintjejen", inga namn nämda, men du vet vem du är...=) När vi spelade i samma lag låg det alltid en liten tub med Idominsalva i båset och så fort läge fanns åkte korken av. Ni kanske kan gissa vad tjejen fick i julklapp... =)
foto: apoteket.se

/Garpen

Något att tillägga?
Postat av: Fd #24

Har ingen aaaaaaning vem du pratar om...;)



Julklappen har jag kvar - den tar ju aldrig slut...

Är så grymt nöjd med de nya, lite moderna förpackningarna nu, som Clara-Färdiga-Gå introducerade mig för.:=



Glöm inte att sjuta själv, skate!



Kram, kram!

2008-11-04 @ 21:36:31

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0