Life goes on

Jag var lite tidig till tåget igår när jag skulle åka till matchen och hoppade på ett tidigare tåg som jag visste skulle gå förbi Tibble. Visst åkte tåget förbi....utan att stanna, jag hade satt mig på ett snabbtåg...blev straffad direkt =)
Jag gick iaf av vid första bästa station och hade ingen aning om var jag var, fanns inga skyltar eller någonting. Fick syn på en ICA affär där det stod Täby Kyrkby och då började jag nästan skratta lite för mig själv. Jag ska ha koll (läs: bott i Täby i 19 år) och hamnar ända ute i Täby Kyrkby, bra jobbat Gnurp! Kom iaf fram precis innan samlingen istället för 30 minuter innan =)


Matchen då?

Ja, vi intog golvet i Tibblehallen och började riktigt bra, 2-0 ledning efter en bra första period. Effektivitet stavas det! Resten av matchen spelar vi inte ens i närheten av så bra som vi kan och torskar tillslut med 3-5 (vi stod som hemmalag).

All heder åt Täby som vinner matchen, men trots förlusten är matcherna mot Täby bland de roligaste matcherna under hela säsongen. Give me more...



/Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0