En människa kan ställa till det för så många andra...

Imorse stod jag och väntade på bussen i 40 minuter innan jag gav upp och satte mig på den buss som åker runt halva stan innan den är framme vid min hållplats. Det var sjukt irriterande men det som är mest irriterande är anledningen till att bussarna inte kom. En jävel hade fastnat med sin bil i Brommaplans-rondellen och stoppat upp näst intill alla trafik. Till saken hör att en bärgningsbil kom men bilägaren vägrade att få hjälp därifrån. Med andra ord ledde det till trafikkaos och massor av människor kom sent till sina jobb. Schysst...jätteschysst!


Intressant att en enda människa kan ställa till det för så många andra...

Ps. jag tror de fick lösa problemet med polisens hjälp... 

/Garpen


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0