Garpen mot rubb och stubb

Efter ett antal dagars uppehåll är tävlingen tillbaka och i denna omgång är det en extra match. Den flyttade matchen mellan Vendelsö och Falun ungdom spelas i helgen, vilket betyder att Falun spelar dubbelt i helgen. Utmanaren och jag hade oss ett litet snack efter måndagsträningen och vi kunde båda konstatera att denna omgång känns helt öppen. Alla lag tycks ju slå varandra och dagsform verkar spela stor roll.

Omgångens matcher:
Telge - Falun ungdom
Gävle - Årsta
Sten Sture - Sala/Silverstaden
Vendelsö - Falun Ungdom

Omgångens motståndare är zessan med de härliga handlederna. När hon sätter fart och vrider och vänder hänger man inte med. Jag spelar hellre med henne än mot henne om jag säger så...


Tosse

Tosses tips:
Telge - Falun ungdom 3-6
Gävle - Årsta 2-4
Sten Sture - Sala/Silverstaden 4-1
Vendelsö - Falun ungdom 5-3

Garpens tips:
Telge - Falun ungdom 6-4
Gävle - Årsta 3-6
Sten Sture - Sala/Silverstaden 7-3
Vendelsö - Falun ungdom 4-3

Ställningen inför omgången är  6 mot 6, kanske denna omgång genererar i ett ryck =)

/Garpen

Något att tillägga?
Postat av: Leniz

Ja, jag kan ju bara säga som "inte direkt innebandyintresserad" att detta ändå är kul att följa. Men ni tänker för lika i vilka som vinner matcherna. Det kommer ju aldrig bli något ryck, så hoppas nu att det blir lite intjänade poäng på rätt antal mål. Heja Garpen!!!

2008-11-05 @ 16:23:40
Postat av: garpen

Ja, jag vet....vi zessor tänker väldigt lika...man blir som man umgås =)



Men i någon match ha vi tippat totalt motsats till varandra så om inte denna omgång skapar ett ryck får vi nog göra om reglerna... ;)Typ mina "Fia med knuff"-regler =)

2008-11-05 @ 16:28:22
Postat av: Leniz

Hahahaha

Kan bara VARNA alla zessor att inte låta Garpen komma med sina "Fia med knuff" regler då kommer det sluta med vinst för henne ovasett och det kommer inte blir rättvist någonstans. Detta säger jag även om jag hejar på dig.

2008-11-05 @ 22:29:28

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0