Garpen mot rubb och stubb

Då var det dags för nästa omgång av tävlingen Garpen mot rubb och stubb. Efter mötet med Årsta i tisdags är jag själv rätt kluven över Uppsaladerbyt. Matchbilden blir antingen supertight eller så kör Sten Sture över Årsta och vinner med flera bollar. Fast när jag tänker efter så kan ju lika gärna bli så att Sten sture är så överladdade pga. derbyt och dessutom blir frustrerade över Årstas spelstil, att ingenting fungerar och Årsta vinner med flera bollar.  Som sagt, jag är riktigt kluven... Hur som helst så känns Uppsaladerbyt som den avgörande matchen den här omgången.


Min utmanare denna vecka är ingen mindre än fröken Smidiga Skoog och hon är hur kylig som helst. Hon slängde in sina resultat innan vi mötte Årsta, hon tackade tom nej till att ändra sina resultat...säker på sin sak med andra ord =)



SS och min orginalpose =)

Smidiga Skoogs tips:
Årsta - Sten sture 4-2
Gävle - Telge 3-6
Sala Silverstaden - Hammarby 5-3

Garpens tips:
Årsta - Sten sture 5-3
Gävle - Telge 3-8
Sala Silverstaden - Hammarby 4-2



/Garpen


Något att tillägga?
Postat av: SS

Ohhh ja... du känner ju mig!! Har STENKOLL!!!! mohahahahahahahaha!!!

2008-11-28 @ 21:04:46

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0