Fredag och en Idolkväll

Jaha, ca 2 timmar kvar tills det är helg…jippi!

Jag ska snart dra mig in mot stan och till Kirrans jobb för att invänta resten av ligan. Det är Idol som gäller ikväll och kvällen till ära kommer vi sitta i studion och klappa i takt. Dagens tema är tydligen rock, inte mitt favorittema men jag har ju rockbrudarna med mig som sällskap så jag ska nog överleva. Jag har i vanlig ordning läst på lite för man vill ju ha koll på läget när man väl är på plats live =)

The big question right now är om Lars kommer vara seriös eller inte. Kan vi förvänta oss ett nytt utspel, kommer morgondagens löpsedel innehålla orden: ”TV 4 i nytt krismöte”.?

Ps. jag tror TV 4 jublar över Lars utspel, all PR är bra PR =)


Foto: Tv4

/Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0