Fortfarande i toppen

Jag sa ju att det här var en bra dag, 3 poäng och fortfarande i serieledning...skoj!

Min hopprepslista efter Årsta fighten:


Går till femman med Fia, SS, Nea, Tosse och Jea som spelar riktigt bra just nu och gör poäng, massor av poäng...grymt!
 

Går till vårt powerplay...visst, vi gjorde inget mål i det byte vi fick, men vi skapar, inte bara en chans utan 5-6 st. Vi har verkligen hittat "vårt" spel. Nu ska bara kroppen vridas lite, så kanske även målen kommer =) 


Går till Jossan och Bella...snacka om att vara seriös och lägga ner tid när man har ansvar för fikakorgen. Det fanns kladdkaka a lá Bella med rosa Zundaskrift på, kolakakor a lá Jossan och en massa annat gott. 1000-tack tjejer! 

Övriga noteringar:
Sedan vill  jag ge en bamsekram till Emma och Öberg som fixar och trixar innan, under och efter hemmamatcherna. Ni är guld värda tjejer!

Jag blev bortplockad från en tekning, första gången i min innebandykarriär. Noterbart är att detta hände efter att tjejen jag tekade mot blivit utbytt...något om vinklade blad *host host* =)

Jea, tack för messet!

/Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0