Förberedelser inför värmen

När jag såg snön utanför fönstret imorse valde jag att dra täcket över huvudet och sova vidare. Vissa människor blir pigga och glada av snö, jag känner raka motsatsen. Jag tror inte min kropp är gjord för att vistas i snö och kyla =)
Det blev inte bättre av att jag skickade iväg mamma till Thailand under kvällen.


För att själv få lite Thailandsfeeling har jag börjat småpacka lite, jag tar ju med mig kläder som jag ändå inte använder nu. Jag hatar ju dessutom att packa så då är det bättre att börja redan nu. Dessutom har jag som alltid sjukt mycket att göra samma vecka jag åker så det är lika bra att tjuvstarta =)

Har även sett till att jag har film och musik redo för resan, behöver ju diverse spellistor för träning, vila i solstolen och relaxen i jacuzzin. Vad det gäller flygresan behöver jag inte oroa mig, brukar sova mig igenom resan utan problem...lyxigt värre!

Jag vill åka nuuuuuuu....... 

/Gnurp som verkligen längtar till solen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0