En slipad afton

Igår var det genrep iför kvällens match och en del finslipande. Diamanter måste ju slipas med jämna mellanrum... 
Igår ville kroppen bara ut på plan och köra men "Härskaren" höll kvar vårt sug genom att inte släppa oss zessor lösa ;). Jag sa redan igår att jag längtar till ikväll när vi står i spelargången och kör vår Zundapepp tills "larmet" går. Alla zessor vet exakt vad jag snackar om. Jag är ganska säker på att det inte är så många lag som har sitt eget, alldeles levande "larm" som går på när ingen ser. Vem vet, en vacker dag kanske tom Zundapubliken får se "alarmzessan" in action =) 

Kan nog bli en intressant afton på många sätt...

Solnahallen 19.30, be there!

/Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0