Dags att packa igen...

Just nu gör jag inget annat än att packa upp träningsväskan för att genast packa ner nya träningskläder. Ni som följer denna blogg vet hur mycket jag hatar att packa. Det måste göras men det är så sjukt tråkigt. I vanliga fall hinner man hem och byta om efter jobbet och slipper på så sätt att packa ner så mycket i väskan, men den här veckan har det varit tvärt om. Träningskläderna måste tas med redan på morgonen och dessutom blir väskan sååå tung. Ni kanske märker hur kul jag tycker det är att packa träningsväskan ;)

Jag kanske ska börja ta tid för att göra det hela till ett tävlingsmoment...haha! 


Ett måste i min träningsväska

/Garpen   

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0