Anders Timell förstörde min morgon

Att vakna upp och höra en galen radiopratare totalsåga innebandy i typ 3 minuter klarar jag mig utan alla dagar i veckan. Att han klandrar ner på zorrofinten köper jag totalt, men inte allt skit han slänger på sporten i sig. Varför då denna diskussion i radio, jo Henke Larsson är klar för Helsingborg.  


Att innebandy skulle vara en sport som ska tillbaka till gymnastikhallarna med ribbstolar och spel 3 mot 3 och småmål för stå förr Timell. Vilken annan idrott idag fyller hela Globen under finaldagen, tell me that herr Timell.


Sedan ska man kanske vara glad att han lägger ner hela sin sändningstid i radio på sporten vi alla älskar...INNEBANDY...all PR är bra PR, tom de hatord han slängde ur sig imorse.


Snubben vet verkligen hur man vänder hela innebandysverige emot sig!


Så de är så här herr Timell vill se innebandyn i fotsättningen...intressant... 


foto: angland.blog.se

That´s all...

/Gnurpisch


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0