Alla dessa koder

Jag och siffror går inte alltid ihop, det jag främst tänker på är alla dessa koder som man har. Det är koder till huset, datorn, mobilen, olika Internetsidor, bankomatkortet, jobbet...ja, listan kan fortsätta och fortsätta. Alla ställen har olika siffror och koder så tacka fan att man stundtals står utanför sitt eget hem och får en blackout =)


Tur att nyckeln fungerar lika bra för att öppna dörren...

/Gnurpisch


Något att tillägga?
Postat av: Annika (Zunda)

Hej hej, nu är jag här å läser. MÅSTE bara få kommentera det här!!! hem till mig måste man komma ihåg koden och plippa med en liten elektronisk sak...har inte någon fungerande nyckeln till porten..Så skulle jag få en blackout så skulle jag få stå där ute å frysa! HELT SJUKT! hahaha..jajja, nu vet du det! :)

2008-11-27 @ 14:11:22
Postat av: Garpen

Haha, jobbigt läge...tur att inte jag har samma system för att ta mig in för då hade jag fryst ihjäl för länge sedan =)

2008-11-27 @ 14:38:07

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0